Model / Finalis Nur kini di www.mixdownload.biz



Gadis Bertudung dengan sederhana pemakaiannya kini beraksi untuk mendapatkan wang tunai dan hadiah yang telah di tawarkan oleh majalah bulanan Nur. Gadis bertudung tersebut bernama Siti Fadzilah Ahmad Fauzan .
Baca Petikan yang di ambil dari keratan Majalah Nur :


Siti Fadzilah Ahmad Fauzan, wanita bertuah yang terpilih sebagai personaliti ke 10 dalam pencarian Cover Girl Nur-Safi Rania. Berusia 29 tahun, Fadzilah merupakan lulusan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Pelancongan Universiti Utara Malaysia (UUM), Sintok, Kedah Darul Aman.
Isteri kepada Rizal Nabi Alam dan juga ibu kepada Sheikh Rayyan Syahmi Rizal ini seorang yang pemalu. Namun dia tetap memberikan kerjasama yang baik sewaktu sesi fotografi. Penyertaannya dalam pencarian ini adalah secara tidak sengaja apabila diminta seorang teman untuk mencuba nasib dan dia tidak menyangka kehadirannya ketika test shoot membuahkan hasil. Wanita yang memiliki senyuman menawan ini tambah terserlah keanggunannya tatkala menyarung baju hijau, warna kegemarannya. Berasal dari Kuala Lumpur, dia dibesarkan di Negeri Sembilan kerana tinggal bersama datuk dan neneknya.


Gadis bertudung bernama Yuna dengan gitarnya.

Gitarlis Wanita bertudung.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click the Titles below for more details.