Isteri Pelakon Masuk Akademi Fantasia 7


Inilah isteri pelakon lelaki Ezany Nizariff iaitu pelakon drama melayu dan seperti Natasya 2 yang berusia 34 tahun yang namanya ialah LIZDA atau nama penuhnya Lizda Nuryanti binti Abidin, berusia 27 tahun dan berasal dari Tawau, Sabah dan berketurunan Banjar. Lahir pada 20/05/82.
Walaupun Lizda terpilih dalam sesi ujibakat senarai 20 calon berjaya tetapi Lizda tidak terpilih di antara senarai 14 finalist.

Seingat aku Ezany sebelum ini pernah bekerja sebagai di Mbf Cards Service Sdn Bhd sekitar tahun 1996. Masa tu Ezany selalu sangat membawa motor Aprilia nya ke sana sini untuk membawa kredit kad slip. Ezany tidak sombong walaupun telah glamour sehingga kini.
Tahniah semoga perkahwinan Ezany bahagia sehingga ke anak cucu. Amin..


Lihat Gambar Lizda & Suami Pelakon Lelaki Ezany Nizariff di bawah:



Tirai Akademi Fantasia 7

Tag : Akademi Fantasia 7 yang terbaik kali ini.

Adakah anda terima Email tidak di undang atau Spam Email , Download Email Spam Filter Software sekarang juga ianya percuma. Klik banner di bawah untuk maklumat lanjut.

Remove spyware with SPYWAREfighter


free anti spam downloads, free anti spam software, free antispam, free email spam filter, Free spam block, free spam blocker, free spam blockers, Free spam blockers, free spam fighter, free spam filter for outlook, free spam filters, free spam software, free spam stop, free spamfighter download, free spam-killer, free spamware, free stop junk mail, spam blockers free.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click the Titles below for more details.