ADUKA TARUNA MENGHINA SULTAN DITAHAN POLIS TETAPI PEMILIK BLOG LUCAH BEBAS

ADUKA TARUNA DITAHAN POLIS
 
Aduka Taruna seorang penulis blog telah ditahan oleh polis kerana menulis di dalam karya blognya yang di katakan telah menghina Sultan Melayu wajarkah dia ditahan . Anda komen sendiri..
 
 
Tetapi penulis dan pemilik laman-laman web lucah dan pelakon-pelakon lucah dan melakukan aksi seks zina yang merakamkan melalui telefon Bimbit di semua peringkat umur baik dari yang bersekolah mahupun yang bekerja sehingga ke peringkat profesional hidup bebas dengan sendiri tanpa ada penangkapan dilakukan yang mana telah jelas mencemarkan Adat Melayu sendiri dan Agama Islam.
 
Mengapa mereka yang melakukan aksi seks dan pemilik laman blog ini tidak di tangkap
dan dibicarakan seperti mereka ini;
 
aksi pembantu juru x-ray hospital
pelakon: perempuan bertudung tak putih tak gelap sangat dan lelaki buncit bermisai
 
aksi pelajar univesiti dengan kekasih
 
Aksi kapten gatal tentera udara malaysia yang meraba tetek pegawai perempuan semasa kenaikan pangkat dengan cara menekan-nekan payudaranya semasa hendak meletakkan pingat di dada pegawai wanita tersebut.
 
Banyak lagi aksi yang di lakukan tetapi mana pergi mereka yang bertanggungjawab untuk menangkap mereka?
Bukti telah ada di youtube terpapar lagi muka mereka dengan jelas lihat di youtube jika ingin lihat bukti videonya ( boleh lihat di bahagian kiri atas anda ) taip tajuk dan tekan search untuk carian segera.
 
Hina Sultan dikira menderhaka kena tangkap tetapi menghina dan membuat maksiat dan derhaka pada Allah hidup bebas tiada ditangkap.
 
Bagi pemilik blog dan website lucah telah siap dengan nombor telefon mudah alih disertakan jika ingin memasuki akses vip mereka yang ingin melayari website atau blog tersebut mereka perlulah top up atau menambah nilai untuk prepaid pemilik blog tersebut. Bukankah sudah tertera nombor telefon mereka ini bukan kah sekarang sudah di daftarkan pemilik nombor ini dengan Jabatan pendaftaran negara dan syarikat telekomunikasi di Malaysia tentu nama mereka dapat di cari.
Apa komen anda tentang ini?
 
Nama dah ada tetapi tangkapan tidak dilakukan. Wajarkah Aduka Taruna seorang sahaja ditangkap.


Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection. Sign up now.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click the Titles below for more details.