Francais Cosway


  Francais Cosway
Perniagaan Francais di kategorikan sebagai perniagaan sendiri (Business Owner). Perniagaan Francais adalah perniagaan yang memerlukan modal yang besar lebih kurang RM200 ribu ke RM2.5 juta sebagai permulaan. Walaupun perniagaan francais memerlukan modal yang banyak, namun keuntungan yang akan diperolehi juga adalah berganda. Namun begitu tidak semua orang mampu untuk memiliki peluang berniaga dengan modal yang agak besar tersebut memandangkan status kewangan serta syarat-syarat bank yang agak ketat dalam memberikan pinjaman untuk memulakan perniagaan tersebut.

eCosway telah membuka peluang Projek Francais kepada semua rakyat Malaysia memulakan perniagaan bersama mereka. Pelancaran projek ini telah bermula semenjak tahun lepas iaitu pada Mac 2008. 1000 buah Sales Centre akan di buka di seluruh Malaysia. Apa yang menariknya projek ini, peniaga tidak perlu mengeluarkan modal sama sekali dan semua kelengkapan kedai serta stok adalah tanggungan pihak eCosway. Semua kemudahan tersebut termasuklah :

  1. Sewa secara PERCUMA.
  2. Renovasi secara PERCUMA.
  3. Infrastruktur PERCUMA. ( TV Plasma, DVD Player, Aircondition, pemasangan CCTV dan semua kelengkapan kedai ).
  4. Stok bernilai RM300,000-RM500,000 PERCUMA.
  5. Bil Elektrik PERCUMA.
  6. Promosi syarikat PERCUMA.
eCosway (dilancarkan pada 2002) merupakan syarikat antarabangsa yang giat berkembang beribu pejabat di Segi Tiga Emas berprestij Kuala Lumpur, Malaysia dengan Pusat Jualan di serata Asia dan Australia.. Model perniagaan Pemasaran Bersama™ yang unik menawarkan peluang lumayan untuk Pemilik Perniagaan dan produk-produk berkualiti tinggi pada harga berpatutan untuk pengguna.

eCosway (satu subsidiari Cosway Malaysia, diasaskan pada tahun 1979), adalah anak syarikat Kumpulan Berjaya-satu konglomerat terulung di Asia yang mempunyai syarikat dan pelaburan dalam beberapa sektor utama seperti: Pelaburan dan Hartanah, Perhotelan dan Tempat Peranginan, Perjudian dan Loteri, Servis Kewangan, Pemasaran Pengguna, Jualan Runcit, Percutian Kongsi-Masa, Kedai Makanan serta Minuman dan Pendidikan.

eCosway telah dianugerahkan dengan "Status MSC (Multimedia Super Corridor)" oleh kerajaan Malaysia kerana sumbangannya kepada perkembangan dan pembangunan teknologi maklumat.

Click here for more hot
Klik sini untuk paparan lebih menarik lagi



Windows 7: Find the right PC for you. Learn more.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click the Titles below for more details.