buy karaoke,country karaoke,di karaoke,free karaoke,halo karaoke,i karaoke,karaoke,karaoke bar,karaoke bars,karaoke cd,karaoke cdg,karaoke cds,karaoke club,karaoke discs,karaoke dj,karaoke download,karaoke downloads,karaoke dvd,karaoke dvd player,karaoke

 
 
KUALA LUMPUR: Sebuah premis karaoke eksklusif di Desa Hartamas di sini, ibarat sebuah bilik kebal bank apabila menyembunyikan kegiatannya dengan menggunakan tiga lapis pintu tebal bagi mengaburi pihak berkuasa.
Premis yang turut menawarkan pelayan pelanggan (GRO) warga asing itu hanya dibuka berdasarkan tempahan dan tidak dibuka kepada orang ramai. Ia hanya dibuka kepada warga asing dari Korea.

Aktiviti terbabit bagaimanapun dihidu Bahagian Jenayah Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis (IPK) Kuala Lumpur sebelum menjalankan operasi di situ jam 10 malam kelmarin.


Pegawai Turus D7 IPK Kuala Lumpur, Deputi Superintendan Razali Abu Samah, berkata pihaknya menahan 12 wanita termasuk lapan dari Korea dan empat Myanmar dipercayai GRO.


Razali berkata, pihaknya yakin mereka turut melakukan aktiviti tidak bermoral di premis yang berada di tingkat dua sebuah bangunan tiga tingkat di sini. "Lapan wanita dari Korea dan empat dari Myanmar itu mempunyai pas lawatan sah, malah tiga warga Myanmar terbabit mempunyai kad perlindungan pelarian (UNHCR).


"Premis yang baru lapan bulan beroperasi dan tidak mempunyai lesen itu mempunyai lima bilik utama serta mempunyai pintu rahsia digunakan pelanggan untuk masuk dan keluar kerana pintu utamanya tersembunyi," katanya.


GRO berumur 21 hingga 23 tahun terbabit dipercayai datang ke premis berkenaan bagi melayan sembilan pelanggan yang di situ.

thumbnail
Dalam operasi itu juga, seorang GRO menyerang seorang jurugambar televisyen akibat berang aksinya dirakam.


Wanita terbabit terjun dari trak polis walaupun memakai skirt pendek dan meluru ke arah jurugambar berkenaan dan cuba menamparnya.

Dia yang terlalu berang dan mabuk itu pada mulanya menolak polis kerana enggan menaiki lori polis sebelum aksinya cuba dirakam.
 
 
 
 
 
 
buy karaoke,country karaoke,di karaoke,free karaoke,halo karaoke,i karaoke,karaoke,karaoke bar,karaoke bars,karaoke cd,karaoke cdg,karaoke cds,karaoke club,karaoke discs,karaoke dj,karaoke download,karaoke downloads,karaoke dvd,karaoke dvd player,karaoke equipment,karaoke gratis,karaoke machine,karaoke machines,karaoke melayu,karaoke microphone,karaoke mp3,karaoke music,karaoke night,karaoke online,karaoke partykaraoke player,karaoke players,karaoke sing,karaoke software,karaoke song,karaoke songs,karaoke studio,karaoke system,karaoke systems,karaoke video,kids karaoke,live karaoke,make karaoke,malaysia karaoke,singing karaoke,thai karaoke


Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click the Titles below for more details.