jake gyllenhaal,prince of persia,prince of persia walkthrough,prince of persia warrior within,the prince of persia,download prince of persia,free movie prince of persia

jake gyllenhaal,prince of persia,prince of persia walkthrough,prince of persia warrior within,the prince of persia,download prince of persia,free movie prince of persia

 

Jake terpilih kerana kacak



JAKE GYLLENHAAL


 
JAKE GYLLENHAAL terpilih menjadi hero filem terbarunya, Prince of Persia: The Sands of Time kerana paras rupanya yang kacak. Perkara tersebut diakui oleh penerbit filem itu, Jerry Bruckheimer yang mengakui Jake merupakan pilihan pertama untuk watak utama naskhah arahan Mike Newell itu.
"Secara amnya, Jake Gyllenhaal merupakan aktor yang hebat dan dia sangat kacak. Itu faktor utama dia terpilih untuk hero filem Prince of Persia: The Sands of Time. Kami telah melakukan perkara yang sama dengan ramai aktor," ujar Jerry kepada laman web HeyUGuys.co.uk.
"Kami pilih Will Smith untuk filem Bad Boys kerana dia lebih kepada aktor komedi. Begitu juga Nicolas Cage untuk filem Con Air. Nicolas selalunya melakonkan pelbagai jenis karakter tetapi tidak pernah melakonkan watak penuh aksi sehinggalah menerusi filem The Rock. Saya merupakan peminat kepada beberapa pelakon dan Jake adalah salah seorang daripadanya."
Menyentuh mengenai aktres jelita, Gemma Artenton yang terpilih untuk watak heroin filem itu, jelas Jerry: "Kami sudah membuat uji bakat terhadap ramai aktres muda tetapi Gemma yang paling menonjol."
Jerry bagaimanapun berkata bakat tetap merupakan faktor utama sebelum seseorang pelakon dipilih. "Kami memang menyenaraikan pelakon gred A untuk bekerjasama dengan kami tetapi sudah tentu bakat lakonan adalah yang paling utama sebelum pemilihan pelakon dibuat," tegasnya.


Your E-mail and More On-the-Go. Get Windows Live Hotmail Free. Sign up now.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click the Titles below for more details.